Naisten alusvaatteista kiihottuminen
Kiihotun naisten alusvaatteista. Tyttöystäväni on hieman miesmäinen, ei halua pukeutua niihin. Ollessani yksin puen ohuet StayUp-sukat, laitan kondomin tekopenikseen, liukuvoidetta siihen ja pestyyn pyllyyni. Tekomulkun johonkin kiinni ja nain itseäni. Nautin siitä kovasti. Yleistä? Haluaisin, että tyttöystäväni naisi minua, mutta ei suostu.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla moninaisia mieltymyksiä ja fantasioita. On myös muitakin, jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan mainitsemallasi tavalla. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja nauttia. Asiasta ei siis tarvitse olla huolissaan, voit jatkossakin käyttää seksivälineitä ja naisten vaatteita itsetyydytyksen yhteydessä.
On tavallista, että suhteessa voi ilmetä mieltymysten eriparisuutta. Joissakin tilanteissa saattaa löytyä kompromissiratkaisuna fantasian osittainen toteuttaminen, mikäli fantasiaa ei ole kokonaisuudessaan mahdollista toteuttaa. Hyvä kuulla, että olet ottanut toiveesi puheeksi tyttöystäväsi kanssa. Jos kumppania ei edelleenkään innosta fantasian toteuttaminen, voi fantasiastaan nauttia itsetyydytyksen ja mielikuvien keinoin. Mikäli asia vaivaisi jollakin tavalla sinua/teitä, on tilannetta mahdollista käsitellä tarkemmin neuvontapuhelimessa, jossa palvelemme mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi