Naisten katseleminen kunnioittavalla tavalla saunaillassa
Oon miettinyt bileitä, jossa olisi poikien ja tyttöjen yhteinen saunailta. Onko näin, kun menee alasti osapuolen kanssa, niin aiheutaako vääräminä kuvan, siis, vaikka olen netissä/rannoissa alasti tai vähänpuketuneita naisia, mutta tosi elämässä hiukan iltaporukassa, kun hiukan jänniitää, miten pitää suhtauttaa asianmukaisesti, vaikka olisi kiinnostusta naisia kohtaan, siis halu vältää katseta, mikä voi toiselta tuntua epämuvalta ja antaa kunnoitusta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Bileiden järjestämistä on sallittua miettiä ja bileisiin ja alastomuuteen liittyvistä asioista on lupa fantasioida. Kutsussa voi kertoa pukukoodin, jos tilanne mietityttää itseä. Moni saattaa joka tapauksessa pitää päällään pyyhkeen tai uimapuvun saunassa.
Vähäpukeista tai alastonta naista ei saisi katsoa ilman lupaa pitkään. Tuijottaminen usein tuntuu epämukavalta toisesta. Välillä voi tietoisesti katsella hetken aikaa esimerkiksi ulos ikkunasta, jottei vahingossa tuijottaisi ketään pitkään. Ei huolta, vaikka tilanne hieman jännittäisi etukäteen. Osaat kyllä varmasti käyttäytyä hyvin, jos jo nyt osaat miettiä mainitsemiasi asioita. Halutessasi voit tulla juttelemaan asiasta vielä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi