Nakuleikeistä yhdyntään eteneminen
Oon leikkinyt saman ikäisen naapurin pojan kanssa tosi monta vuotta nakuleikkejä ja ollaan molemmat tykätty siitä. Nyt meillä molemmilla on murrosikä mut leikitään silti. Viimeks hänellä seiso todella lujaa ja sitä ei oo käyny aiemmin. Hän kysy multa että voisko hän kokeilla laittaa hänen pippelinsä mun pimppaan ja sano tosi nätisti silleen että ei haittaa jos sanon ei. Mä sanoin että mietin. Se vois olla kivaa mut en tiedä vielä. Niin mitä pitäis tehdä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Nakuleikkien leikkiminen kivan ja turvalliselta tuntuvan pojan kanssa voi olla mukavaa. Nakuleikkejä saa leikkiä yhteisymmärryksessä toisen kanssa.
Pippelin seisominen on luonnollinen reaktio. Erektio saattaa myös saada aikaan tunteen siitä, että pippelin haluaa laittaa esimerkiksi pimppaan. Mukavaa kuulla, että tilanteessa ei ollut mitään painostusta. Onkin hyvä jutella seksiin liittyvistä asioista toisen kanssa avoimesti.
Yleensä keho ja mieli tietävät, kun on valmis seksiin. Jos tällä hetkellä tuntuu siltä, ettet vielä tiedä vastausta, voit ottaa aikaa itsellesi ja päättää vasta myöhemmin seksiin etenemisestä. Kaikki ratkaisut kannattaa tehdä siten, mikä tässä tilanteessa tuntuu itsestä hyvältä. Pippeli on mahdollista laittaa pimppaan myöhemminkin, jos siltä tuntuu. Pojan kanssa voi keskustella siitä, olisiko teidän helpompaa aloittaa kehonosien koskettelu esimerkiksi käsin ja edetä myöhemmin hyväilyseksin kautta yhdyntään. Kun sekä oman että toisen kehon tuntee hyvin, oppii tietämään, millaiset hyväilyt tuottavat nautintoa myös yhdynnässä. Pojan kanssa kannattaa jutella kummankin toiveista ja yrittää löytää jokin molemmille sopiva ratkaisu. Poika vaikuttaa ymmärtäväiseltä kaverilta, joka kunnioittaa päätöstäsi, olipa se mikä tahansa. Seksiin kannattaa edetä vasta sitten, kun kumpaakin haluttaa enemmän kuin pelottaa.
Tilanteesta voi halutessaan puhua myös jonkun turvallisen aikuisen kanssa. Lisäksi meidän neuvontapuhelimeemme saa soittaa yksin tai yhdessä. Halutessanne voitte vielä yhdessä tutustua etukäteen ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi