Nännin kutina tisseille saadun siemensyöksyn jälkeen
Poikaystävä hyväili nännejäni pippelin päällä. Se tuntui meistä molemmista oikein hyvältä. Häneltä tuli sitten siemensyöksy tisseille. Johtuuko siitä vai mistä, mutta toista nänniä on sen jälkeen kutittanut ikävästi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet molempia miellyttävän hyväilytavan. Nännejä saa jatkossakin hiplailla pippelin päällä. Myös siemensyöksyn voi antaa tulla tisseille, jos se tuntuu edelleen molemmista mukavalta.
Kertomasi perusteella vaikuttaisi siltä, että kutinan syynä on luultavasti lähinnä sattuma. Joskus alue voi ärtyä, jos sitä esimerkiksi hierotaan tai kosketellaan pitkään. Myöskin tapahtumien ajatteleminen ja kertaaminen päässä voi muistuttaa tilanteesta ja luoda jonkinlaisen kutinan tunteen alueelle oman mielen avulla. Meneekö kutina hetken päästä ohi? Yleensä tällaiset tilanteet eivät ole vaarallisia ja loppuvat nopeasti. Kutinaan voi auttaa viilentävä suihku tai ihovoiteen laittaminen.
Jos kutina jatkuu tai sinulle syntyy jotakin oireita nännin alueelle, kuten esimerkiksi ihottumaa tai punoitusta, kannattaa asiasta jutella terveydenhoitajan kanssa. Kuitenkaan mitään huolta ei pitäisi olla tilanteessasi.
Neuvonnan tiimi