naudanveri ja siviilipalvelus
Hei. Kirjoitan kaksi kysymystä. Minulla on fantasioita vereen ja olen leikkinyt tekoverellä silloin tällöin. Olen huomannut kaupassa naudan verta pakasteessa. Onko tätä turvallista käyttää sellasenaan eli esim hieroo penikseen kaataa päälle suihkussa jne.
Toinen kysymys on se että mulla alkaa sivari huhtikuussa ja nukun 4 viikkoa ryhmä huoneissa, tämä ahdistaa todella paljon minua. Tuntemattomien kanssa oleminen samassa huoneessa. Lisäkis olen erittäin seksuaalinen ja mastruboin 2-5 kertaa päivässä. Miten voin tuolla sitä tehdä ? Vessassa kai. Runkkaus ei ole ongelma minulla koska pystyn tekee työni ja harrastukset normaalisti se ei ole pakonomaista. Mutta aamu ja ilta runkut on henkireikä ja ne on melkein pakko saada ja se on siviilissä mahollista. Haluisin vie puhelin neuvonnassa keskustella aiheesta lähempänä huhtiikuta. Puhuminen auttaa.
Puhumiseen liittyen ISO kiitos sexpon puhelinneuvonnan työntekijälle. Soitin muistaakseni noin 2 vuotta sitten neuvontaan siitä kun minulla on seksuaalisia mieltymyksiä lapsia kohtaan, ei kuitenkaan haluja toteuttaa. Neuvoja antoi hyviä neuvoja ja uskalsin mennä koulupsygolokille jonka kautta pääsin ilmaiseen noin 6 kk kestävään teraputti jaksolle eli näin terapeuttia noin kerran viikossa. Tämä jakso auttoi hyväksymään asian ja antoi voimia eteenpäin. En ikinä koske lapseen mutta silloin tällöin fantasioin lapsesta ja mielestäni siinä ei ole väärää koska tiedän rajani. Väkisin asian sulkeminen toisi ahdistusta niinkuin ennen terapiaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kaupassa myytävää hyvin pakattua elintarvikekäyttöön tarkoitettua verta on turvallista käyttää seksileikeissä. Hygieniasta on hyvä huolehtia, eli pestä penis seksin jälkeen.
Ymmärrän, että tuntemattomien ihmisten kanssa samassa huoneessa majoittuminen neljän viikon ajan voi tuntua ahdistavalta. Toivottavasti kokemuksesta tulee kuitenkin myönteinen ja ehkä voit saada uusia ystäviäkin. Päivittäinen sooloseksi on tavallista. Poikkeuksellisissa olosuhteissa on mahdollista, että omien tottumusten kohdalla tulee hieman muutoksia ja joustavuutta omiin arkikäytäntöihin. Sopivaa aikaa runkkaukselle voi löytää mainitsemasi wc-käynnin tai vaikka suihkun yhteydessä.
Upeaa kuulla, että neuvonnastamme on ollut sinulle apua. Lämmin kiitos palautteestasi. Voit toki halutessasi soittaa uudestaan puhelinneuvontaamme. Soittoajat löydät täältä.
Oona Turunen