Nautinnollisin seksikokemus ukkosen aikana
Yhtenä kesänä ukonilma oli lähestymässä, kun aloimme mieheni kanssa harrastaa seksiä. Tunsin suurta halua, joka tuli voimakkaammaksi, kun ukkonen alkoi olla kohdalla. Lopulta se tuli ihan päälle, kun olimme aloittaneet yhdynnän. En ole koskaan nauttinut mistään niin paljon kuin yhdynnästä sinä yönä. Voiko ukkonen vaikuttaa seksuaaliseen nautintoon, vai oliko sattuma, että seksi tuntui taivaalliselta juuri ukonilman aikana?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihminen reagoi luonnonilmiöihin aina omalla ainutlaatuisella tavallaan. Jos ajatellaan yleisellä tasolla asiaa, voi ukkosen aikaansaamat säämuutokset näkyä joissakin ihmisissä erilaisina kehollisina reaktioita, kuten päänsärkynä. Ukkosen aikana on myös tietyllä tapaa sähköä ilmassa. Lisäksi jotkut saattavat kiihottua, mikäli jokin asia tuntuu hieman vaaralliselta tai kielletyltä.
Ehkäpä tuona kyseisenä yönä kyse oli joko sattumasta tai sitten jonkinlaisesta kehon ja mielen yhteistyöstä, joka sai sinut nauttimaan seksistä aivan erityisellä tavalla. Ukkosen yhteydestä seksuaalisuuteen ei valitettavasti ole kuitenkaan saatavilla tutkimustietoa. Varmimman vastauksen tilanteeseen osaa antaa esimerkiksi lääkäri.
Mukavaa, että sinulla on nautinnollisia kokemuksia seksistä miehesi kanssa. Noita menneitä kokemuksia onkin sallittua muistella ja niistä voi myös fantasioida joko yksin tai miehen kanssa yhdessä. Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saatte vielä neuvontapuhelimen kautta.
Neuvonnan tiimi