nettityttöystävä
siis mulla on netissä tyttöystävä ja haluaisin nähä sen irl ja oon rakastunut siihe ihan sairaasti. oon siis 13v mut asutaan yli 300km erillää toisistamme. mitä kannattais tehdä voiko tästä tulla mitään juttua??

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihanaa kuulla, että sinulla on elämässäsi joku erityinen henkilö. Rakkaus on aina ainutlaatuista ja arvokasta, vaikka ei toista pystyisi joka päivä, tai edes joka kuukausi, näkemään. Oletteko siis jo jutelleet puhelimen välityksellä? Siitä voisi aloittaa ja käyttää halutessaan ilmaisia puhelimen tai tietokoneen välityksellä toimivia palveluita. Esimerkiksi WhatsAppin tai Skypen videopuheluiden kautta teillä olisi mahdollisuus nähdä toistenne kasvot ja juttu voisi luistaa nopeammin kuin kirjoittelun kautta.
Olette ilmeisesti melko samaa ikäluokkaa. Olisiko jommankumman huoltajalla ollut mahdollisuus lähteä jonakin viikonloppuna reissuun toisen teistä kanssa? Olisitte voineet nähdä jollakin julkisella paikalla ja toinen olisi voinut esitellä paikkakuntaa toiselle. Huoltajakin olisi sitten päässyt moikkaamaan tätä kumppania ja olisi mahdollisesti voinut olla kuskina. Myös jonkun toisen aikuisen kanssa voi lähteä reissuun, kunhan asia sopii huoltajalle. Matkaa varten voitte molemmat tahoillanne säästää rahaa eri (koti)töistä tai viikkorahoista, jotta voitte vaikka vierailla puolin ja toisin toistenne paikkakunnilla.
Muitakin keinoja voi miettiä yhdessä aikuisen kanssa, joskus toiselta voi saada ihan uusia näkökulmia ja idoita. Toivottavasti pääsette näkemään ja suhteessanne riittää vastedeskin paljon rakkautta.
Maija Nieminen