Neuvontapalvelut ja kondomin kanssa ongelmia
Hei
sellaista kysyisin että millaiset työsuhteet teillä siellä on ?
mietin vaan et tässä tän vuodenpuolella ootte linkannut neuvontapuhelinta niin paljon enemmän että onko teillä siellä jotain työpaikan”beef” (riitaa). seuraavaksi sellasta että mitä meinää jos pieru ”lyö tyhjää”? ja kun kerran tätä laitan niin onko facetime neuvonta mahdollista jos ois vaikka esim kortsun kanssa ongelmia?. 😏

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet seurannut palstaa tarkkasilmäisesti. Nettineuvonnassa aihetta pystytään käsittelemään vain tietyiltä osin. Neuvontapuhelin taas mahdollistaa aiheen laajemman ja yksilöllisemmän käsittelemisen ilman anonymiteetin poistumista. Puhelimessa henkilö voi kertoa vielä tarkemmin omin sanoin tilanteestaan ja henkilö saa välittömästi tietoa häntä mietityttävän asiaan liittyen. Sexpon neuvontapuhelin on tarkoitettu kaikille ihmisille ja jokaisen vastaukseen voisi periaatteessa liittää linkin neuvontapuhelimeen.
Viittaat pieru-kysymykselläsi varmaankin meille aiemmin tulleeseen kysymykseen. Termi oli kysyjän oma ja se ei ole yleisessä käytössä. Tarkemmin eriteltynä se voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että pieru on äänetön, vaikka olettaisi sen olevan äänekäs. Se voi myös tarkoittaa sitä, että pieru vaikuttaa omaan tajuntaan ja hapenottokykyyn.
Kiitos ehdotuksestasi uudelle neuvontapalvelulle. Jos kondomin kanssa on ongelmia, voi apua saada esimerkiksi terveydenhoitajalta. Myös Kondomikioskin videosta voi olla hyötyä. Videon löydät täältä.
Neuvonnan tiimi