Olemme suunnitelleet kokeilevamme piakkoin ryhmäseksiä, jossa olisin kahden 20-v miehen...
Olemme suunnitelleet kokeilevamme piakkoin ryhmäseksiä, jossa olisin kahden 20-v miehen kanssa. Tarkoitus on, että olisin voileivän välissä. Onkohan se kuinka hankalaa? Olen miettinyt, onko päällä olevan miehen kuinka vaikeaa työntyä peppuuni. Se on kyllä meitä kaikkia kiihottava ajatus. Miehet haluaisivat seksiä monta tuntia, että olisi mahdollista laueta useamman kerran. Ymmärrän heitä hyvin. Itse olisin lähinnä seksileluna. Voiko peppuseksiä jatkaa tuntien ajan ilman kipua tai haittaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ryhmäseksi on yleinen fantasia ja siitä on lupa kiihottua ajatuksen tasolla. Jotkut etenevät fantasioista myös asian toteuttamiseen. Tällöin on tärkeää jutella kaikkien osapuolten toiveista ja siitä, mikä teille on sallittua ja mitä toivotte vältettävän. Riippuu täysin henkilöistä ja seksikerrasta, miten erilaiset asennot onnistuvat. Jos jokin asento tuntuu hankalalta, voi yrittää testata jotakin toista samantapaista asentoa, jossa esimerkiksi anaaliseksi onnistuisi paremmin.
Niin peppuseksissä kuin muissakin yhdyntätavoissa on tärkeää kuunnella kehoaan. Mikäli jokin tuntuu epämiellyttävältä tai sattuu, on hyvä pitää taukoa tai lopettaa kyseinen toiminta kokonaan ja jatkaa hyväilyjä muilla tavoilla. Seuraamalla oman kehonsa reaktioita, voi yrittää välttää kiputilojen tai muiden haittojen syntymisen. Lisätietoa terveydestä saatte esimerkiksi terveydenhoitajalta.
Kaikissa seksin muodoissa on tärkeää muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö. Näin vältetään mahdollisten seksitautien syntyminen ja raskauden alkaminen. Anaaliseksissä on hyvä huomioida myös hygieniaseikat sekä riittävä liukuvoiteen käyttö. Lisäksi jos mukana on seksileluja on hyvä huolehtia niidenkin suojaamisesta ja puhtaudesta.
Ryhmäseksi voi herättää ajatuksena monia uusia kysymyksiä. Tällaisissa tilanteissa voitte kääntyä neuvontapuhelimemme puoleen, jolloin asiaa on mahdollista käsitellä perusteellisemmin.
Neuvonnan tiimi