Olen 15 vuotias poika ja tykkään sormettaa itseäni. Tykkään myös...
Olen 15 vuotias poika ja tykkään sormettaa itseäni. Tykkään myös anaalitapin käyttämisestä. Tekeekö se minusta biseksuaalin jos haaveilen miehen kanssa seksistä mutta en haluaisi toteuttaa sitä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin luonnollista pohtia omaa seksuaalisuuttaan ja seksuaalista suuntautumistaan. Joskus omat fantasiat voivat myöskin hämmentää, mutta älä ole huolissasi, moni muukin pohtii samoja asioita kanssasi.
Itsensä sormettaminen, anaalitapin käyttö tai seksifantasiat miehistä eivät tarkoita sitä, että pitäisi suorilta käsin määritellä itsensä biseksuaaliksi. Seksuaalisuus on hyvin monimuotoinen asia; on ihmisiä, jotka määrittelevät itsensä heteroiksi, vaikka fantasioivatkin seksistä saman sukupuolen kanssa tai harrastavat seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa. Toiset taas voivat kokea samassa tilanteessa itsensä biseksuaaleiksi. Usein oma identiteetti muovautuu vähitellen elämällä elämää eteenpäin. Jos sinusta tuntuu siltä, että määrittelet itsesi mieluummin heteroksi, voit niin tehdä. Seksuaalisuus on henkilökohtainen asia ja kukaan ulkopuolinen ei voi määritellä ulkoapäin, mistä juuri heteroiden on sallittua fantasioida ja mikä taas on vain biseksuaaleille sallittua.
Toivottavasti sinulla on jatkossakin nautinnollisia hetkiä juuri niin kuin sinulle sopii. Mikäli haluat vielä keskustella tilanteestasi enemmän, voit tutustua halutessasi Setan sivuihin tai soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi