Imurilla tyydyttäminen
Olen 16 v tyttö ja tykkään laittaa imurin putken suulle klitorikseni, ei ihan kiinni vaan sellai et imee klittaa ja se pärisee siinä. Voiko klitta vaurioitua

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Imurilla tyydyttäminen masturboinnin yhteydessä kiihottaa toisiakin. On kuitenkin hyvä huomioida, että imuri on sähkölaite ja voimakas teholtaan. Mikäli imuria käyttäisi seksileluna, voi klitorikseen tai emättimen alueelle aiheutua ikäviä vammoja. Siksi olisi suositeltavaa, että imurin sijaan valitsisi jonkin toisen välineen itsetyydytyksen osaksi. Markkinoilla on saatavilla esimerkiksi imeviä klitoriskiihottimia, jotka voisivat tuoda samanlaista nautintoa kuin imuri, mutta turvallisempaan tapaan. Halutessasi voit tutkia, millaisia seksileluja esimerkiksi netistä tai kaupoista löytyy.
Itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa ja toivottavasti löydät sinulle soveltuvan tavan saada nautintoa. Kaikissa itsetyydytystavoissa on tärkeää kuunnella kehoaan ja edetä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Enemmän tietoa klitoriksesta ja klitorisseksistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi