Olen 35v mies olen homoseksuaali ja etsin itselleni kudia joka...
Olen 35v mies olen homoseksuaali ja etsin itselleni kudia joka tykkää shoppailu ja sit käydä lenkillä ja hyväksyy mut semmosena kun oon fetissin kanssa
Miulla on vaippa fetissi en tee niihin tarpeita vaikka touhuun niit vaippa
Mistä saisi turvallisen seurustelu suhteen kun olen homoseksuaali
Työ on hyvä voimavara
Kysymyksestä on poistettu tunnistetietoja anonymiteetin suojaamiseksi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että työ on sinulle hyvä voimavara.
Monenlaiset fetissit voivat kuulua ihmisen seksuaalisuuteen, vaippafetissistä on lupa nauttia. Kuulostaa hienolta, että olet etsimässä kumppania, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, fetissin kanssa. Fetisseistä voi lukea lisää täältä.
Turvallisen seurustelusuhteen voi löytää monesta paikasta. Oikeastaan sopivan kumppanin voi tavata siellä missä on ihmisiä. Esimerkiksi harrastuksen, työn, kaveripiirin, netin tai muun paikan kautta. On olemassa myös erilaisia seuranhaku-/deittitilaisuuksia ja nettisivuja sekä puhelimeen ladattavia sovelluksia, joista ihmiset löytävät mahdollisia kumppaneita tai kavereita. Kumppania etsiessä on hyvä olla avoimin mielin. Toivottavasti löydät sinulle sopivan kumppanin ja seurustelusuhteen!
Neuvonnan tiimi