olen 9v poika ja tykkään pojista. minun luokalani on yksi...
olen 9v poika ja tykkään pojista. minun luokalani on yksi ihana poika josta tykkään. haluisin seksata sen kaa koska se on komee

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiän alkaessa on aivan tavallista, että seksi joko oman itsensä tai sitten toisen henkilön kanssa alkaa kiinnostaa. Tietääkö tämä poika, että tykkäät hänestä? Voisit ensin tehdä aloitteen paremman tutustumisen suhteen ja kutsua hänet treffeille tai ihan vaan hengailemaan jonnekin kivaan paikkaan. Jos tiedät, millaisista jutuista tämä poika pitää, voit ehdottaa treffejä hänelle mieluisan tekemisen pohjalta.
Seksin harrastamiselle ei ole mitään täysin oikeaa ikärajaa, tärkeintä on, että molemmat ovat mukana omasta tahdostaan ja kypsyydessä ei ole kovin paljon eroa. Olette molemmat kuitenkin aika nuoria, joten kuulostelkaa, miltä tuntuisi ensin vain tutustua toiseen henkisellä tasolla ja myöhemmin harjoitella fyysistä läheisyyttä kosketusten kautta. Kun tietää, millaisesta kosketuksesta itse tykkää ja mistä toinen pitää, voi edetä rauhalliseen tahtiin pettingiin, eli hyväilyseksiin ja vasta sitten itse aktiin. Mikään kiire ei siis asialla onneksi olekaan, tutustukaa ensin toisiinne ja miettikää yhdessä rauhassa, milloin seksi voisi olla ajankohtaista teidän suhteessanne. Tätä ennen voit halutessasi testata myös sooloseksiä ja tästä komeasta pojasta fantasioimista.
Toivottavasti saat vastakaikua tunteisiisi tältä pojalta ja pääsette tutustumaan toisiinne paremmin. Tsemppiä siis rakkausrintamalle! Jos sinulla on vielä jotakin kysyttävää seksuaalisuuteen liittyen, voit lähettää meille uuden kysymyksen tai soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi