Olen alaikäinen ja minulla on fetissi jossa kiihotun siitä kun...
Olen alaikäinen ja minulla on fetissi jossa kiihotun siitä kun näen naisen pidättelevän suurta vessahätää (ei väliä mikä hätä) tai vessassa asioimassa. Tyttöystävää minulla ei ole mutta on niin suuri halu päästä jotenkin tyydyttämään tätä. Mistä voin löytää tytöstä/naisesta hetkellistä seuraa toteuttamaan tätä fetissiä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja tässä ei ole mitään pahaa. On myös sallittua kiihottua kuvaamistasi asioista.
Netin kautta on mahdollista löytää erilaisista fetisseistä pitäviä ihmisiä. Kerroit kuitenkin, ettet ole vielä täysi-ikäinen, joten tällä hetkellä parhain vaihtoehto olisi etsiä (seksi)kumppania omien opintojen, harrastusten tai ystävien kautta. Mikäli tämä osoittautuu hankalaksi, on yksi vaihtoehto myös toteuttaa seksuaalisuuttaan fantasioimalla ja masturboimalla, jos se itsestä tuntuu miellyttävältä ratkaisulta.
Hieno juttu, että tunnet itsesi ja tiedät, mistä pidät. Jos kaipaat lisätietoa tilanteeseesi liittyen, voit olla yhteydessä neuvontapuhelimeen, jossa autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi