Olen kiinnostunut romanttisesti vastakkaisesta sukupuolesta. Kun liikun ihmisten ilmoilla, viehätyn...
Olen kiinnostunut romanttisesti vastakkaisesta sukupuolesta. Kun liikun ihmisten ilmoilla, viehätyn vain naisista. Fantasioin kuitenkin usein seksistä miehen kanssa, ja penis on mielestäni kiihottava. Tykkään olla ottava osapuoli miesten välisessä seksissä, ja tiedän koska olen kokeillut seksileluilla. Ongelmana kuitenkin on ettei miehet muuten viehätä. En tykkää suudella heitä koska heidän kasvonpiirteensä ei ole minulle mieluisia, mutta voin silti antaa suuseksiä. Seksuaalisuuteni vähän hukass

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On luonnollista pohtia omaa seksuaalista suuntautumistaan. Ihmisen seksuaalisuus on hyvin monimuotoinen kokonaisuus ja siksi ihmistä on vaikeaa laittaa mihinkään tiettyyn lokeroon. Maailmassa on monia muitakin henkilöitä, jotka kiihottuvat ajatuksen tasolla omasta sukupuolestaan, mutta arjessa viehättyvät vain vastakkaisesta sukupuolesta. Tämä voi hämmentää, mutta tässä ei ole mitään pahaa. Joskus on helpointa olla määrittelemättä itseään mihinkään tiettyyn muottiin ja keskittyä siihen, mikä tuntuu sopivalta ja hyvältä juuri itselle.
On hienoa, että olet uskaltanut nauttia jo tietyllä tavoin omasta seksuaalisuudestasi ja olet selvittänyt, millaiset asiat sinulle tuovat mielihyvää. Koetko seksuaalisuutesi olevan positiivinen voimavara elämässäsi vai ovatko mainitsemasi tunteet hukassa olemisesta heikentäneet kykyäsi nauttia seksistä ja seksuaalisuudesta? Onko tilanne vaikuttanut sinuun jollakin tavalla esimerkiksi ihmissuhteiden osalta? Koska asiaa voi olla vaikeaa pohtia yksin, voisi sinua hyödyttää Setan Sinuiksi-palvelu. Lisäksi meidän neuvontapuhelimeemme voi soittaa, jos yhtään siltä tuntuu. Olemme täällä sinua varten ja meidän kanssamme voit keskustella asiasta luottamuksellisesti.
Neuvonnan tiimi