Olen lukenut netistä tarinoita, joissa tehdään laittomia seksitekoja esim.sudet raiskaavat...
Olen lukenut netistä tarinoita, joissa tehdään laittomia seksitekoja esim.sudet raiskaavat ihmisen ja ihminen antaa niiden tehdä sen ja tykkää siitä ja alkaa käymään niiden luolassa joka viikonloppu?Kun eläinseksihän on laitonta?Ja veljien välinen seksi myös,ja lievästi alaikäisen ja aikuisen?Mutta jos tarinat on täysin keksittyjä, ei ole valokuvia tms vaan korkeintaan piirroksia, niin onko ne laillisia vai pitäisikö lopettaa lukeminen?Oikeasti nuo jutut ei kiinnosta yhtään,fantasioin vain.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasioissa kaikki on sallittua ja siksi on luvallista nauttia kyseisistä asioista mielikuvien tasolla, jos asia tuntuu sinusta itsestäsi hyvältä. On hyvin yleistä, että juuri kielletyt asiat voivat kiihottaa tai jollakin muulla tavalla herättää mielenkiinnon. Tässäkään ei ole mitään pahaa, sillä pelkät fantasiat eivät satuta ketään.
Suomessa on laitonta eläinten kaltoinkohtelu sekä sukupuoliyhteys sukulaisen kesken. Aiheita käsitteleviä tekstejä on kuitenkin sallittua julkaista sekä lukea. Voit siis jatkossakin fantasioida tekstien parissa, jos siltä tuntuu. Mikäli jokin materiaalissa on jäänyt vaivaamaan sinua tai sinulla on kysyttävää seksuaalisuuteen liittyen, voit rohkeasti kääntyä vielä neuvontapuhelimen puoleen.
Neuvonnan tiimi