Olen noin 30vuotias mies välillä tulee kännissä tehtyä kyseenalaisia juttuja...
Olen noin 30vuotias mies välillä tulee kännissä tehtyä kyseenalaisia juttuja nettiin esim babyborn nuken kanssa esim yksi kerta esitin et painan nukkea kaduin kyllä krapulassa varsinkin kun laitoin sen nettiin kommentit olivat pedo hae apua ja pakkohoitoon pitäs laittaa kysymys on se et olisinko sairas jos nuket kiinnostaa en esim lapsista sellaista ajattele kun kuljen ulkona eikä toi aiheuta ahdistusta muuten elän normaalia elämää

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Joskus omat mieltymykset voivat aiheuttaa itsessä hämmennystä, etenkin, jos kyseessä on jokin itselle uusi havainto omasta seksuaalisuutensa ulottuvuudesta. Toisten sanat voivat myöskin loukata, mikäli ulkopuoliset sanovat pahasti omista mieltymyksen kohteista.
Kännissä näytelty seksiakti nuken kanssa ei tee pedofiiliä ihmisestä. On myös ihmisiä, jotka tykkäävät harrastaa seksiä (seksi)nuken kanssa ja tämä on ihan OK. Jos kuvaamasi materiaali kaduttaa sinua, olisi varminta poistaa video netistä. Hyvä juttu, jos tilanne ei ahdista sinua ja elät ihan tavallista elämää. Mikäli kuitenkin sinusta tuntuu siltä, että kaipaisit syvempää keskustelua tilanteeseesi tai fantasioihisi liittyen, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi