Olen ollut 2 kuukauden ajan suhteessa mieheen, joka nyt kertoi,...
Olen ollut 2 kuukauden ajan suhteessa mieheen, joka nyt kertoi, että hänestä tuntuu väärältä koskettaa minua. Aluksi alkavassa suhteessa oli seksuaalista vetoa. Sitten se katosi. Miehen isä oli väkivaltainen. Hän on käynyt terapiassa. Tarvitsen itse parisuhteen , jossa on seksuaalista läheisyyttä alkuun ja sitten myös seksiä. Olisin valmis kokeilemaan yrittämään jonkin aikaa, koska suhde on muuten niin hyvä, hellä ja innostava.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa kuulla, että teillä on hyvä suhde. Ihmisillä on erilaisia tarpeita mitä tulee seksiin ja läheisyyteen. Usein tarpeet voivat olla erilaiset kumppanusten kesken. Pystyttekö puhumaan erilaisista tarpeistanne kumppanisi kanssa? Joskus parisuhteissa tehdään erilaisia sopimuksia ja järjestelyä seksin suhteen, esimerkiksi niin, että seksiä voi olla muidenkin ihmisten kanssa, jotta seksuaaliset tarpeet tyydyttyvät.
Vaikka koskettaminen tuntuu nyt vaikealta, ei se tarkoita, etteikö se tulevaisuudessa voisi olla helpompaa. Tällaiset tilanteet ovat aina kovin yksilöllisiä, joten mielellämme juttelisimme teidän kanssanne tarkemmin ja kuulisimme lisää tilanteestanne. Meille voi varata keskusteluajan. Pohdintojen kanssa ei tarvitse jäädä yksin, tukea on saatavilla.
Neuvonnan tiimi