Olen todella pahoillani, että häiritsen, mutta olen tosiaan aika kuitti....
Olen todella pahoillani, että häiritsen, mutta olen tosiaan aika kuitti. Olen etsinyt psykoterapeuttia yli puoli vuotta ja tämä on todella kuormittavaa. Välillä tuntuu, että tämä systeemi on tällainen sen takia, että ammattilaisen itsenäinen hakeminen karsii tyyppejä kela-listoilta sillä, että porukka lopulta tappaa itsensä. Toistan siis, ettei itsemurha ole minulle akuutti huoli, kunhan puran turhautumistani systeemiin. Anteeksi! Ja kiitos. Teette tärkeää työtä.

Hei. Kiitos yhteydenotostasi ja luottamuksestasi meihin.
Sinun ei ole syytä olla pahoillasi siitä, että otit meihin yhteyttä. Yhteydenottosi on hieno ja rohkea ele tukalassa ja kuormittavassa tilanteessa, jossa kerrot olevasi. Kaiken voimia vievän keskelläkin jaksoit laittaa viestiä. Kunnioitan suuresti sisukkuuttasi.
Itselle sopivan tuen etsiminen on aina yksilöllinen ja joskus myös kovin yksinäiseltä tuntuva polku. Luottamuksellinen juttelu ammattilaisen kanssa voisi olla yksi tapa jäsentää ajatuksiaan ja toimintavaihtoehtojaan. Me Sexpon neuvonnassa olemme erikoistuneet etenkin seksuaalisuutta, sukupuolta ja ihmissuhteita koskeviin kysymyksiin, mutta autamme parhaamme mukaan ihmisiä aina sen tuen piiriin, jota hän tarvitsee.
Jotta voisimme tukea sinua parhaalla mahdollisella tavalla, olisi meidän hyvä kuulla vielä hieman tarkemmin tilanteestasi, tarpeistasi ja toiveistasi. Tuntuisiko sinusta mahdolliselta varata aika Ajanvaraus neuvontaan -lomakkeella?
Ajanvarauksella tapahtuva juttelu mahdollistaisi nettineuvontaa syvällisemmän keskustelun ja juuri sinulle sopivien toimintatapojen ja auttavien tahojen yksilöllisen miettimisen. Keskustelu on täysin luottamuksellista ja se on halutessasi mahdollista käydä nimettömänä tai nimimerkillä.
Se että jaksoit kirjoittaa meille voi toimia muillekin palstaamme lukeville inspiraationa ja rohkaisuna siihen, että yhteyttä saa ottaa ja että yksin ei tarvitse jäädä. Toivon sinulle voimia päivääsi ja että kuulisimme sinusta neuvonnan yhteydenottolomakkeella.
Maria Vihlman