Tisseistä ja takapuolista kiinnostuminen
Olenko ajatuksiltani normaali, kun minua kiinnostaa tytöissä ja naisissa heidän muodot tisseissä ja takapuolessa enemmän kuin muut asiat? En usko voivani haluta olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole haluamiani muotoja. Tuskin edes kiihottuisin naisesta, jolla on olemattoman pienet tissit tai poikamainen takamus. Tissien ja takapuolen koskettelu on vaan niin tärkeää kiihottumisen kannalta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tisseistä ja takapuolista kiihottuminen on tavallista. On monia muitakin, jotka kokevat samanlaista kiinnostusta kanssasi. Kiinnostuksen voimakkuus kuitenkin vaihtelee aina henkilön mukaan. Joitakin voi kiinnostaa myös muutkin fyysiset tai henkiset seikat ihmisissä, mutta on myös henkilöitä, joilla on tarkkoja ulkonäköön liittyviä mieltymyksiä kumppaninsa suhteen. Mieltymykset voivat myös muovautua hieman elämän varrella. Tässäkään ei ole mitään outoa eikä asiaa tarvitse pelätä. Ihminen kehittyy iän ja kokemusten myötä mitä tahansa asiaa tarkasteltaessa.
Itselleen mieluisan kumppanin saa valita omien kriteeriensä avulla. Tietenkin on hyvä muistaa, että ihmisessä on fyysisten ominaisuuksiensa lisäksi paljon muitakin asioita, jotka voivat tehdä hänestä kiinnostavan kumppanin. Omia näkemyksiään voi halutessaan tarkastella ja haastaa, jos tuntuu, että ne rajoittavat jollakin tavalla itseä. Mikäli tilanne vaivaisi sinua, on asiasta mahdollista jutella esimerkiksi neuvontapuhelimessa.
Neuvonnan tiimi