Olenko syyllistynyt rikokseen?Minulla on fetissi peniksen näyttämiseen tytöille ja näytin...
Olenko syyllistynyt rikokseen?
Minulla on fetissi peniksen näyttämiseen tytöille ja näytin jäykkää penistäni nuorelle siivoojalle uimahallin suihkutilassa niin olenko nyt pervo ja rikollinen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fetisseissä ei ole mitään väärää, ihmiset kiihottuvat hyvin monenlaisista asioista. Peniksen näyttäminen on yleinen mieltymys. Tätä mieltymystä ei kuitenkaan voi toteuttaa ilman toisen osapuolen suostumusta. Penistä ei voi näyttää kenellekään vasten tahtoa tai lupaa kysymättä. Jokaisella on oikeus itse valita haluaako olla mukana toisen seksifantasiassa tai fetissin toteuttamisessa. Penistä voi näyttää toiselle sovitusti sellaisen henkilön kanssa, joka on saanut itse päättää haluaako nähdä erektiossa olevan peniksen. Jos penistä näyttää ilman lupaa nuorille tytöille, on tällaisesta toiminnasta mahdollista joutua vaikeuksiin. Peniksen näyttämisessä ei ole mitään pahaa, jos se on tehty sovitusti yhdessä toisen osapuolen kanssa. Kaikenlaisista fetisseistä on lupa nauttia sallitun rajoissa ja kaikki osapuolet huomioon ottaen.
Jos koet, että fetissisi on niin voimakas, että sen kanssa on vaikeaa olla ja jos se häiritsee elämääsi, voi seksuaali- tai psykoterapiasta olla apua.
Oona Turunen