Oman munan imeminenOnko normaalia imea omaa munaa ja miten voisin...
Oman munan imeminen
Onko normaalia imea omaa munaa ja miten voisin itse imea munaani?
Onko mitään asentoja mitä voisin harjoittaa tai jottai?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Oman munansa imemistä kutsutaan autofellaatioksi ja se on aivan luonnollinen tapa harrastaa sooloseksiä. On kuitenkin hyvin yksilöllistä, pystyykö ottamaan itseltään suihin vai ei, sillä monet muutkin, kuten rakenteelliset, seikat vaikuttavat autofellaation onnistumiseen. Aina oman munan imeminen ei onnistu myöskään ensimmäisellä kerralla, vaan siihen tarvitaan harjoitusta.
Tapoja on niin monia kuin on harrastajiakin ja siksi jokaisen on hyvä löytää kokeilemalla juuri se oma tapansa tuottaa itselleen tyydytystä. Yleisesti ottaen venytysharjoitukset keholle ja erityisesti selälle voivat olla tarpeen ennen oman munan imemistä, jotta vältettäisiin erilaiset lukot kehossa. Netistä löytää englanniksi myös erilaisia vinkkejä, jos aihepiiri kiinnostaa enemmän. Nautinnollisia hetkiä.
Maija Nieminen