Onko 69-asento sellainen, ettei se sovi kaikille?
Moi. Olemme kokeilleet pari kertaa yhtäaikaista suuseksiä poikaystäväni kanssa. Se olisi muuten tosi kivaa, mutta ainakin toinen joutuu olemaan aika hankalassa asennossa. Olen aina ollut päällä, ja poikaystävällä käy niskaan, kun hän nuolee minua. Onko tuo 69-asento vähän sellainen, ettei se vaan sovi kaikille? Vai olisiko joku hyvä keino helpottaa sitä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kaikki asennot eivät välttämättä tunnu jokaiselle sopivilta muun muassa seksin osapuolten rakenteellisten tekijöiden takia. Esimerkiksi 69-asento saattaa tästä syystä tuntua hankalalta. Myös seksikertojen välillä voi olla eroja.
69-asentoa voi halutessaan testata esimerkiksi kyljellään harrastettuna, jolloin niskan asento muuttuu. Kehoaan kannattaa kuunnella (suu)seksin aikana ja pyrkiä vaihtamaan tai korjaamaan asentoaan, jos jokin tuntuisi epämukavalta. Asentoja etsiessä voi käyttää apuna myös esimerkiksi tyynyä.
Nautinnolliseen seksiin ei tarvita välttämättä mitään erityisiä tekniikoita tai asentoja. Kumppanin kanssa voikin kokeilla muita hyväily- ja seksitapoja 69-asennon sijaan. Lisätietoa suuseksistä saatte täältä.
Neuvonnan tiimi