Onko anaaliseksi vaikeampaa, jos naisella on oikein muodokas pylly?
Minua on mietityttänyt yksi asia anaaliseksissä. Onko se vaikeampaa silloin, jos naisella on oikein muodokas pylly, ja pyllyreikä tämän takia ikään kuin syvemmällä? Minua kiihottaa hurjasti, että voisin olla oikein kiinteä- ja pyöreäpyllyisen naisen kanssa ja harrastaisimme hänen kanssa pyllyseksiä. Penikseni on vain 14 cm pitkä, joten olen miettinyt, yltäisikö se tällaisen herkkupyllyn sisään.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja fantasioita, joista on sallittua kiihottua ja haaveilla, mikäli se tuo itselle mielihyvää. Kuvaamiasi asioita voi myös halutessaan testata sopivan kumppanin kanssa.
Jokaisen kehon ulkonäkö ja rakenne on aina hieman yksilöllinen. Vähän syvemmälläkään oleva pyllyreikä tuskin estää anaaliseksin harrastamista. Peniksesi on aivan tavallisen kokoinen, joten asiasta ei tässäkään mielessä tarvitse kantaa huolta. Kaikenkokoisilla peniksillä voi tuottaa ja kokea nautintoa.
Anaaliseksin onnistumiselle on tärkeämpää anaalialueen riittävä hyväily esimerkiksi sormin ennen kuin penis viedään sisään. Myös liukasteen käyttö on oleellista onnistumisen kannalta. Luonnollisesti myös seksin osapuolten omat mieltymykset ja rajat vaikuttavat anaaliseksin harrastamiseen pyllyreiän syvyyttä tai peniksen kokoa enemmän. Asentoa muokkaamalla voi yrittää löytää molemmille parhaimman tavan harrastaa anaaliseksiä.
Omista huolistaan kannattaa jutella ennen anaaliseksin aloittamista kumppaninsa kanssa. Voitte miettiä, millaiset muut seksitavat toisivat teille nautintoa, mikäli anaaliseksin harrastaminen olisi jostain syystä vaikeaa. Lisätietoa anaaliseksistä ja siihen liittyvistä valmisteluista saatte täältä.
Neuvonnan tiimi