Onko epätavallista, kun on halu olla alasti toisen ihmisen, joka...
Onko epätavallista, kun on halu olla alasti toisen ihmisen, joka on täysin puettu, seurassa. Itse haluan olla täysin alasti. Tähän ei liity halua tyydyttää itseä tai esitellä erektiota. Haluaisin esim. ulkona kesällä uida, pelailla tai vaeltaa luonnossa alasti toisen puetun seurassa. Taidemallina ollessani olen saanut olla alasti toisten nähden ja olen nauttinut siitä. Onko tarvetta saada apua vai onko tämä vielä normaalia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen seksuaalisuus on hyvin moninainen asia ja siksi ihmisillä on myös erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Kuvaamassasi toiminnassa ei ole mitään epätavallista tai outoa. Omista ja pukeissa olevan osapuolen henkilökohtaisista rajoista on silti hyvä keskustella, jotta tilanne olisi molemmille luonteva ja miellyttävä.
Julkisella paikalla ei ole sallittua olla alasti, mutta jos kyseessä on esimerkiksi suojaisa yksityisalue, voi kesällä toimia kuvaamallasi tavalla. Tämäkin on tietysti hyvä toteuttaa niin, että ulkopuolinen henkilö ei päädy tahtomattaan näkemään jotakin itselleen sopimatonta.
Niin kauan kuin et loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta alastomuudellasi, eli pukeissa olevaa ei haittaa alastomuutesi, voit myös jatkaa toimintaasi. Jos sinusta tuntuu, että mieltymyksesi aiheuttaa sinulle huolta tai lisää kysymyksiä, voit halutessasi soittaa vielä neuvontapuhelimeemme, jossa asiaa voidaan käsitellä paremmin.
Neuvonnan tiimi