Onko haitallista ajatella, ettei ”ansaitse” saada pimppiä?
Onko jotenkin haitallista jos ajattelen silleen kinky-mielessä että en ”ansaitse” saada naisilta pimppiä vaan mun kuuluu pysyä neitsyenä? Oon siis oikeestikin yhä neitsyt. Ja nautin siitä kun kuulen että muut kaverit (miehet sekä naiset) ovat saaneet seksiä koska se kuuluu heille muttei mulle. Tykkään itsetyydyttää tuollaisille ajatuksille ja miettiä siinä kuinka seksi naisen kanssa ja heidän pimppinsä tuntuvat varmasti paremmalta kuin oma käteni. Onko tämä henkisesti haitallista vai ihan ok?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Itsetyydytyksestä ja erilaisista itseä kiihottavista mielikuvista on lupa pitää. Kertomastasi päätellen aiheet eivät vaikuta haitallisilta. Tyypillisesti omalle henkiselle hyvinvoinnille on eduksi myönteinen ajattelutapa itseään ja elämäänsä kohtaan. Kerroit viestissäsi, että kuvaamasi käänteisellä tavalla koetut ajatukset tuovat sinulle nautintoa ja viestistäsi päätellen ne myös kiihottavat sinua. Mikäli koet itse, että ajatukset eivät vaikuta omaan kokemukseesi itsestäsi ja toimivat kiihokkeen roolissa, saa mainitsemistasi asioista kiihottua. Mieltymyksiä on monenlaisia ja seksuaalisuuttaan on lupa toteuttaa itselleen sopivalla tavalla.
Halutessasi olet tervetullut juttelemaan seksuaalisuudestasi myös seksuaalineuvojan vastaanotolle.
Neuvonnan tiimi