Onko heterosuhteita, joissa harrastetaan pelkkää anaaliseksiä?
Ongelmani on sellainen että pidän enemmän anaaliseksistä kuin normaalista. Haluaisin suhteen jossa harrastettaisiin pelkästään tai ainakin pääsääntöisesti persepanoa mutta en tiedä miten naisväki asiaan reagoi. Onko olemassa tilastotietoa asiasta että heterosuhteessa harrastettaisiin pelkästään sitä vai onko se pelkkää pornolegendaa? Olen ollut myös miesten ja ladyboyien kanssa…

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mitään täysin tarkkaa tietoa ei ole siitä, kuinka paljon heterosuhteissa harrastettaisiin yksinomaan anaaliseksiä. Anaaliseksin harrastaminen parisuhteessa ei ole kuitenkaan täysin pornolegendaa. Joidenkin seksielämään kuuluu anaaliseksi, toisten seksielämään ei. Anaaliseksin harrastamisen yleisyys vaihtelee aina pariskunnittain ja elämäntilanteittain. Anaaliseksiä saatetaan pitää ”lisukkeena” tai ”erityisyytenä”, eli kaikkina seksikertoina ei välttämättä tule harrastettua anaaliseksiä. Anaaliseksi voidaan kyselyissä mieltää yhdeksi osaksi yhteistä seksiä, mutta sen tarkemmin pariskuntien tilannetta ei ole selvitetty.
Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja fantasioita. Anaaliseksiä saa kokeilla yhteisymmärryksessä itseä miellyttävien ihmisten kanssa. On vaikeaa ennustaa tarkalleen, kuinka naisväki reagoisi näkemykseesi anaaliseksistä pääsääntöisenä seksimuotona. Omat toiveet kannattaa ottaa esille jo ennen seksiin siirtymistä. Maailmaan mahtuu paljon naisia, joten saattaa olla, että jollain on samantyyppisiä toiveita kanssasi. Aina voi myöskin yrittää löytää kompromissiratkaisun, joka miellyttäisi molempia. Jos nainen ei ole innostunut anaaliseksin harrastamisesta, voitte miettiä, olisiko itsetyydytyksestä ja tekoanuksesta hyötyä fantasioiden toteuttamisessa. Jos aihepiiri edelleen mietityttää sinua, olet tervetullut keskustelemaan siitä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi