Onko illalla pesty pippeli tarpeeksi puhdas aamuiseen suuseksiin?
Onko illalla huolella pesty pippeli aamulla niin puhdas, ettei sitä tarvitse pestä ennen suuseksiä? Olemme ajatelleet olla viikonloppuna tyttöystävän kanssa ekaa kertaa alasti, ja saunoa yhdessä. Sitten koskettelisimme toisiamme, ja saa nähdä mihin asti etenemme. Haluaisin joskus saada suuseksiä aamulla, ja pitäisi tietää hygienian riittävyydestä. Olisi nolointa maailmassa, jos haisisin, eikä pippeli olisi puhdas.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että haluat huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastasi. On myös hieno juttu, jos olette pystyneet keskustelemaan jo etukäteen toiveistanne seksin suhteen. Seksiin voi edetä yhteisen alastomuuden ja koskettelemisen kautta, jos molemmat näin haluavat.
Pippeli on puhtaimmillaan heti pesun jälkeen. Yön aikana pippeli saattaa hiota alusvaatteissa ja esinahan alle voi ehtiä syntymään hieman esinahkatalia. Tilanteet kuitenkin vaihtelevat henkilön ja päivän mukaan.
Jos pippelin puhtaus suuseksissä merkitsee paljon sinulle ja tyttöystävällesi, on pippeli mahdollista huuhtaista pikaisesti ennen suuseksin aloittamista. Voit vaikka nousta muutamaa minuuttia aikaisemmin aamulla ennen tyttöystävääsi, pestä pippelisi ja mennä sitten makoilemaan sänkyyn tyttöystävän viereen. Jos tyttöystäväsi kokee, että hän haluaa antaa suuseksiä suoraan pippelillesi heti herättyänne, on tämä tietenkin mahdollista. Kaikissa seksikontakteissa suositellaan joka tapauksessa käytettäväksi kondomia tai suuseksisuojaa.
Aamuisesta suuseksistä saa fantasioida. Yhdessä voitte miettiä teille sopivimman tavan edetä (suu)seksiin. Yhdessä voitte tutustua myös ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi