Onko jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon suihkuseksissä?
Olisi joskus ihanaa harrastaa seksiä suihkussa. Onko jotain mikä pitäisi erityisesti ottaa huomioon suihkuseksissä? Tarkoitan nimenomaan yhdyntöjä sekä pimppiin että pyllyyn.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Suihkuseksi kiihottaa ajatuksena muitakin ja kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida. Erityisesti suihkuseksissä tulisi ottaa huomioon se, että vesi huuhtoo pois kehon luonnolliset liukasteet ja saattaa saada sukuelinten alueen tuntumaan kuivalta. Tällaisissa tilanteissa voi varautua käyttämään silikonipohjaista liukuvoidetta. Sekä emätinyhdynnässä että peppuseksissä suositellaan käytettäväksi kondomia. Tämä kannattaa ottaa huomioon siirryttäessä hyväilyistä yhdynnän eri muotoihin. Välillä on hyvä myös tarkistaa, että kondomi pysyy paikallaan ja kondomi tulee aina vaihtaa, jos siirtyy peräaukosta emättimeen, jotta bakteerit eivät pääse siirtymään. Lisäksi on oleellista ottaa huomioon tilan koko ja seksihetken turvallisuus suihkussa.
Suihkuseksissä kannattaa kuunnella sekä omaa että toisen kehoa ja toiveita. Jos jokin tuntuu hyvältä, voi tällaista toimintaa jatkaa. Mikäli yhdynnät tuntuvat hankalalta, voi suihkussa käyntiä käyttää esimerkiksi esileikkinä kumppanin kanssa. Ainoastaan mielikuvitus on rajana mietittäessä erilaisia seksivaihtoehtoja niin suihkussa kuin sen ulkopuolellakin. Kumppanin kanssa juttelemalla voi löytää molemmille nautinnollisen keinon harrastaa seksiä.
Neuvonnan tiimi