Onko mahdollista, että seksiuni jatkuisi oikein pitkään?
Sain viime yönä ensimmäisen yöllisen siemensyöksyni. Muistan, että näin unta, että olin yhden tytön kanssa. Pussailtiin ja sitten riisuin rintaliivit. Puristelin vähän rintoja. Sitten aloin imeä nänniä, ja housut kastuivat ja heräsin. Onko mahdollista, että seksiuni jatkuisi oikein pitkään? Voisiko nähdä unta jossa oltaisiin yhdynnässä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Yölliset siemensyöksyt ovat luonnollisia ja alkavat usein murrosiässä. Yöllisten siemensyöksyjen takana voi olla jokin seksiuni, mutta yöllisen siemensyöksyn saaminen on mahdollista myös ilman seksiunien näkemistä.
On mahdollista, että seksiuni jatkuisi pitkään. Myös yhdynnästä voi nähdä unta. Ihmisen on kuitenkin vaikeaa vaikuttaa itse uniensa pituuteen tai sisältöön. Unet tulevat alitajunnasta ja saattavat sisältää mielikuvituksellisiakin elementtejä. Joskus päivän aikana mietityt asiat saattavat tulla yöllä uniin. Tämä kuitenkin vaihtelee ihmisen ja yön mukaan. On silti mahdollista, että näet seksiunia uudestaan. Seksistä ja seksiunista on halutessaan sallittua haaveilla fantasioiden ja mahdollisen itsetyydytyksen keinoin myös päivän aikana.
Neuvonnan tiimi