Onko mahdollista työntää koko penis pimppiin, jos penis on pitkä?
Onko mahdollista työntää koko penis pimppiin, jos se on kovin pitkä? Minulla on 17 cm pitkä, ja mielestäni se on kasvanut tähän hetkeen asti. Olen 17v. Jääkö siinä jotenkin vähemmälle nautinnolle, jos ei koko penis mahdu pimppiin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimppi on joustavaa pehmytkudosta oleva elin, joka pystyy mukautumaan ja laajenemaan peniksen mukaan. On kuitenkin hyvin yksilöllistä, kuinka pitkän peniksen pystyy ottamaan pimppiinsä sisään. Joiltakin peniksen ottaminen sisään onnistuu helpommin, toisilla taas esimerkiksi rakenteelliset tekijät vaikeuttavat asiaa. Kehon viestejä on tärkeää kunnioittaa ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat hyviltä molemmista.
Seksi on hyvin kokonaisvaltainen asia, johon liittyy paljon muutakin kuin peniksen mahtuminen kokonaan pimppiin. Fyysisesti seksissä voi tuoda nautintoa etenkin peniksen päähän kohdistuvat hyväilyt. Peniksen lisäksi myös muut kohdat kehossa voivat tuottaa seksuaalista nautintoa. Tällaisia kohtia on lupa tutkia kumppaninsa kanssa nautinnon saavuttamiseksi. Henkisellä tasolla seksissä mielihyvää saattaa tuoda usein myös henkinen yhteys toisen kanssa, kumppanin läheisyys ja miellyttäväksi koettu yhteinen hetki. Tässä mielessä ei välttämättä haittaa, vaikkei penis mahtuisi kokonaan pimppiin. Ihmisiä on kuitenkin erilaisia ja jokainen kokee asiat omalla tavallaan.
Penis voi kehittyä vielä lähempänä täysi-ikäisyyttä. Tilanteissa on kuitenkin paljon eroja ihmisten suhteen. Jokaisen penis on omanlaisensa ja hyvä sellaisenaan. Yhdessä etsien voi löytää molempia miellyttävän seksitavan.
Neuvonnan tiimi