Pitääkö jätkien päästä tyhjentämään pallinsa tasaisin väliajoin?
Mun poikaystävä on intissä ja melkeen aina ku se tulee lomalle niin se haluu seksiä (se on ihan ok mulle). Se tapaa sanoo et sen pitää saada tyhjentää sen pallit. Onks se niin et jätkien pitää päästä tyhjentää tasasin väliajoin? Yleensä siltä tulee tosi paljon spermaa ku se on ollu pari viikkoo kiinni.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava juttu, että olette löytäneet teille sopivan seksitahdin, vaikka poikaystäväsi onkin intissä. Monet voivat kokea tarvetta tyhjentää pallinsa tasaisin väliajoin, mutta tyhjentäminen ei ole mikään pakollinen asia. Pallien tyhjentäminen saattaa kuitenkin tuntua nautinnolliselta erityisesti silloin, jos ei ole hetkeen päässyt laukeamaan. Tämä on hyvin tavallista. Seksi voi myös helposti tulla mieleen, kun näkee kumppaninsa pitkän ajan jälkeen. Tilanteissa ja näkemyksissä on vaihtelua ihmisten suhteen. Pallit saa tyhjentää silloin, kun se itselle ja kumppanille sopii.
Sperman määrässä on eroja sekä yksilön että seksikerran mukaan. Joillakin spermaa saattaa tulla hieman runsaammin, jos ei ole vähään aikaan lauennut. Asiasta ei tarvitse olla huolissaan.
Neuvonnan tiimi