Onko normaalia et sperman tulo on välillä hankalaa ku täytyy...
Onko normaalia et sperman tulo on välillä hankalaa ku täytyy runkata nopeammin loppu vaiheessa että saa siemensyöksyn

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho on yksilöllinen ja hyvä sellaisenaan. Siemensyöksyn saamiseen voivat vaikuttaa eri tekijät niin fyysisellä kuin psyykkiselläkin tasolla. Usein myös eri itsetyydytys- tai yhdyntäkertojen välillä on eroja; joskus siemensyöksy saattaa tulla helpommin ja nopeammin, joskus taas siemensyöksy voi antaa odottaa itseään. Monille on kuitenkin tuttua kanssasi se, että tulee runkattua hieman nopeampaan tahtiin ennen siemensyöksyä. Tässä ei ole siis mitään vaarallista ja niin kauan kuin tilanne tuntuu itsestä hyvältä, voi niin myös tehdä. Lisäksi on hyvä muistaa, että orgasmin voi saada myös ilman siemensyöksyäkin.
Jos sinusta tuntuu siltä, että asia vielä huolettaa sinua, voit jutella tilanteesta tarkemmin esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa. Myös meidän palveluihimme saa aina olla uudestaan yhteydessä, mikäli kaipaa lisätietoa asiaan liittyen.
Maija Nieminen