Onko normaalia, että kiihotun hirveästi peppureiästäni?
Hei.
Kysymykseni koskee anaaliseksiä ja peppureikää. Onko normaalia että kiihotun hirveästi peppureiästäni? Tykkään todella masturboidessani työnnellä erilaisia dildoja ja anustappeja peppureikään. Käytän runsaasti liukuvoidetta. Onko tästä mitään haittaa? Ja kuinka kauan voi tätä jatkaa? Olen huomannut että välillä sessioni venyvät parin- neljän tunnin mittaisiksi siitähän ei ole haittaa kunhan käyttää runsaasti liukuvoidetta ja ei ole kipua.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Anaaliseksiin ja peppureikään liittyvät asiat kiihottavat muitakin. Peppureikä onkin erogeeninen alue kehossa. Tämä tarkoittaa sitä, että alueen kosketteleminen tuottaa seksuaalista mielihyvää. Kuvaamistasi asioista on lupa kiihottua.
Kaikenlaisissa hyväilyissä on tärkeää kunnioittaa kehoaan ja edetä niin, ettei mikään satu. Seksivälineitä voi työntää peppureikään liukuvoiteen kanssa. Erilaisia välineitä käyttäessä on hyvä tarkistaa, että niissä on toisessa päässä kanta tai jokin osa, josta saa kunnolla pidettyä kiinni. Tällä tavoin väline ei pääse lipeämään vahingossa käsistä.
Anaaliseksin kestolle ei ole määritelty mitään tarkkaa aikaa. Pitkät seksisessiot voivat joskus rasittaa kehoa. Tarvittaessa sessioissa voi pitää välillä taukoja ja antaa kehon levätä. Oleellista on kuunnella kehonsa viestejä sessioiden aikana ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka eivät satu. Noin muutoin mainitsemistasi asioista on lupa nauttia jatkossakin. Tarkemmin tietoa terveyteen liittyvistä seikoista saat terveydenhoitajalta. Jos aihepiiri kiinnostaa sinua, voit myös tutustua turvalliseen anaaliseksiin tämän oppaan kautta. Opas on tarkoitettu miesten väliseen seksiin, mutta siitä saa vinkkejä myös masturbointiin.
Neuvonnan tiimi