Onko normaalia että tykkään vanhoista naisista, milfeistä +30v joilla isot...
Onko normaalia että tykkään vanhoista naisista, milfeistä +30v joilla isot rinnat. Ja mistä niitä löytää?? Auttakaa pliis. Ei mitään deittisovelluksia. Ja onko oman siskon tuijottelu ja kähmiminen ok? Kiihottaa tosi paljon. Ja onko ok että sisko on runkannut mut laukeemiseen saakka?? T. M17

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasioissa kaikki on sallittua ja normaalia. Mieltymys vanhempiin ja isorintaisiin naisiin on varsin yleinen. Itseä kiinnostavia potentiaalisia partnereita voi löytää periaatteessa mistä tahansa paikasta, jossa vain on ihmisiä, kun on avoimin mielin ja silmin.
Sisarusten välinen seksi on myös fantasiana tavallinen ja ajatuksen tasolla siitäkin saa nauttia. Tosielämässä toisen tuijottelu ja kähminen voi usein olla häiritsevää, jos se ei ole suostumuksellista.
Suomessa laki kieltää sisarusten välisen seksin. Jos toinen sisaruksista on tapahtumahetkellä alaikäinen, voidaan seksuaalinen teko lisäksi tulkita seksuaaliseksi hyväksikäytöksi. Tällaisessa tilanteessa on tärkeää keskustella turvallisen aikuisen kanssa tapahtuneesta.
Neuvonnan tiimi