Onko normaalia käyttää vaippoja apuna itsetyydytyksessä?
Onko normaalia kun käyttää vaippoja apuna itsetyydytyksessä tarvitseeko hävetä? Kun Nainen vaihtaa Vaippoja koen mielihyvää. Tarvitseeko hävetä? Ihailen Naisia Farkuissa kiihotun herkästi. Kiihotun myös herkästi naisen Naurusta ja s sihahduksesta ja korkokengän kopinasta. Tarvitseeko hävetä? Hävettää ja surettaa ja itkettää tämä asia paljon. Toivon aiheesta enemmän keskustelu. ☹😥😥💔

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla hyvin moninaisia seksuaalisia mieltymyksiä, jotka voivat liittyä esimerkiksi tiettyihin vaatekappaleisiin tai ääniin. Ihminen ei voi itse valita mieltymyksiään, siksi oma tilanne saattaa synnyttää monenlaisia tunteita. Seksuaalisissa mieltymyksissä ei ole kuitenkaan mitään pahaa. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja nauttia.
Vaippoja voi käyttää itsetyydytyksen yhteydessä, jos se tuo itselle iloa. Vaipat saattavat tuoda käyttäjälleen mielihyvän ja turvallisuuden tunteita. Omia tuntemuksiaan ei tarvitse hävetä. Vaikeina hetkinä häpeän tunnetta voi yrittää lievittää itsemyötätuntoisella ajattelutavalla.
On harmillista, jos koet, ettei aiheesta ole tarpeeksi keskustelua. Vaippafetissin tai jonkin muun fetissin omaavia ihmisiä on muitakin, et ole siis yksin. Oloasi voisi helpottaa muiden samanhenkisten seura. Netistä voi löytää erityyppisiltä sivustoilta saman mieltymyksen omaavia henkilöitä. Voit tutustua esimerkiksi tähän, tähän tai tähän sivustoon. Jos sivuilta ei löydy suoranaisesti ketään sellaista, jolla on samanlaisia mieltymyksiä, voi uusien tuttavuuksien kautta pyytää vinkkejä, mistä löytäisi samanhenkisiä ihmisiä.
Sinulla on lupa toteuttaa seksuaalisuuttasi omalla tavallasi. Mikäli et löydä keskusteluseuraa vertaistuen kautta tai mieltymyksesi aiheuttavat edelleen häpeää, olet tervetullut juttelemaan tunteistasi meidän kanssamme. Keskustelemme kanssasi mielellämme lisää. Yhteystietomme saatte täältä.
Neuvonnan tiimi