Onko normaalia kiihottua eläinten paritteluvideoista?
Onko normaalia kiihottua youtubessa olevista eläinten, esim. koirien, paritteluvideoista? Siis niissä on ihan normaalia koirien parittelua, esim. koiranjalostuksen opetusvideoita, ihmisiä ei ole sotkettu mukaan. Ajatus ihmisen sekaantumisesta eläimeen on ällöttävä, mutta samanlajisten eläinten välinen seksi on kiehtovaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen seksuaalisuus ja seksuaalisten mieltymysten kirjo on moninainen. Joskus itseä kiihottavat asiat saavat aikaan hämmennystä, koska ihminen itse ei voi valita kiihottumisen kohteitaan. Tällöin on arvokasta uskaltaa ottaa esiin itseä vaivaava asia.
Samanlajisten eläinten parittelu saattaa alitajuisesti saada ihmisen ajattelemaan seksiä ja siten myös kiihottumaan. Kuten itsekin mainitsit, tämä ei tarkoita sitä, että henkilö haluaisi harrastaa seksiä eläimen kanssa. Paritteluvideoiden katsominen ei satuta ketään ja videoita voi katsoa jatkossakin, jos se tuntuu itselle hyvältä asialta.
Mikäli kiihottumiseen liittyvät asiat mietittyvät sinua edelleen, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jonka kautta on mahdollista käsitellä tilannettaan tarkemmin.
Neuvonnan tiimi