Onko normaalia kiihottua nuorten tyttöjen sukista ja kengistä ja olen...
Onko normaalia kiihottua nuorten tyttöjen sukista ja kengistä ja olen monta kertaa lauennut tyttöjen kengille ja sukille ja he ovat välillä ihmetellyt mitä siellä on?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Ihmisellä on lupa kiihottua mielessään kaikenlaisista asioista. Fantasiat ovat ajatuksia ja ajattelun maailmassa tosielämän lait eivät päde. Erilaiset materiaalit ja asusteet lukeutuvat yleisimpiin fetisseihin.
Fantasia tai mieltymys on eri asia kuin teko. Seksuaalisia tekoja toteutettaessa on aina oltava suostumus kaikilta teon osapuolilta. Laukeaminen toisen sukille tai kengille ilman lupaa ei ole ok.
Ilman suostumusta tapahtuva fantasian toteuttaminen on tärkeää saada loppumaan. Kannustamme sinua soittamaan neuvontapuhelimeemme. Luottamuksellisessa keskustelussa voimme yhdessä miettiä, että miten voit iloita seksuaalisuudestasi niin, ettei se riko kenenkään rajoja.
Neuvonnan tiimi