Onko normaalia olla homo jolla ei ole minkäänlaista kiinnostusta harrastaa...
Onko normaalia olla homo jolla ei ole minkäänlaista kiinnostusta harrastaa yhden yön juttuja. Ittellä on ollut ongelmia löytää seuraa koska kaikki tuntuvat vain haluavan nopeita yhden yön hookuppeja ja kukaan ei tunnu haluavan pitempiä suhteita (ainakaan netissä). Joillain palstoilla ovat muut homot sanoneet että tämä johtuisi testosteronivajeesta, mutta en ole käynyt lääkärillä testosteronitasoja mittaamassa jote en tiedä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kyllä, on aivan tavallista haluta pidempää suhdetta yhden illan juttujen sijaan. Tämä on yleinen toive seksuaalisesta suuntautumisesta ja sukupuolesta riippumatta. Sinun ei tarvitse mittauttaa testosteronitasojasi tästä syystä, sillä ei ole vaikutusta asiaan.
Ikävä kuulla, ettei sinun kohdallesi ole sattunut sellaista miestä, joka olisi kiinnostunut pidemmästä suhteesta. Toisaalta tutustumisvaiheessa ei aina tiedä mitä haluaa ja yhden yön jutusta voi joskus myös syntyä parisuhde. Netissä on helppo tavata ihmisiä, mutta onneksi muuallakin, oikeastaan missä vain, voi tavata kiinnostavia ihmisiä. Monet löytävät kumppanin esimerkiksi erilaisten tapahtumien, harrastusten tai yhteisten kavereiden kautta. Voit rohkeasti kertoa kohtaamillesi miehille, että etsit muutakin kuin seksiseuraa.
Oona Turunen