onko normaalia tälläinen fetissi että haluaisin kokeilla kun domina pissaa...
onko normaalia tälläinen fetissi että haluaisin kokeilla kun domina pissaa suuhun ja nuolettaa jalassa olevat likaiset pikkuhousut ja työntää ne suuhun voiko tuollaisen toteuttaa ilman tartuntariskiä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla erilaisia fetissejä ja niissä ei ole mitään pahaa. Et ole myöskään ainoa, joka haaveilee samantapaisista seksuaalisista toimista toisen henkilön kanssa.
Et maininnut sen tarkemmin, millaista tartuntariskiä tarkoitit kysymyksessäsi, mutta mikäli kyse oli seksitaudeista, pissasta tai kuivuneista tahroista pikkuhousuissa ei pitäisi tulla mitään seksitauteja. Jos nyt lähdetään hiuksia halkomaan, saattaa olla pieni mahdollisuus, että vieraan ihmisen pissasta tai likaisista pikkuhousuista voisi saada jonkin muun infektion, mutta tällöin ei kyse ole seksitaudista. Noin yleisesti on kuitenkin hyvä muistaa, että erilaisissa seksin muodoissa on hyvä käyttää kondomia, mikäli haluaa varmasti välttää seksitautien mahdollisuuden.
Jos sinulle jäi vielä kysyttävää, voit halutessasi olla meihin uudestaan yhteydessä tai kysyä tarkemmin terveyteen liittyvistä asioista omalta terveysasemaltasi.
Neuvonnan tiimi