Orgasmin saaminen seksilelun kanssa
Hei. Oon 23v nainen. Olen aikaisemmin kai kuvitellut saavani oikean orgasmin kunnes ostin ensimmäisen seksileluni hetki sitten ja sain kai vasta sillon oikean orgasmin. Kysyisinki onko normalia kun orgasmin aikana mun vatsani ja peppu jotenki oudosti supistelee tai jotain? Lisäksi alleni lakanaan jää pieni märkä jälki?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet oppinut seksivälineiden avulla uusia asioita kehostasi ja sen reaktioista. Kuvaamasi seksuaalireaktiot vaikuttavat täysin luonnollisilta, joten ei syytä huoleen.
Orgasmin aikana kehon lihakset voivat supistella ja nytkähdellä hallitsemattomasti. Lisäksi emättimestä voi erittyä runsaammin eritettä orgasmin aikana. Jotkut saattavat kokea myös emättimen ejakulaation. Jos märät jäljet haittaavat, kannattaa laittaa vaikkapa pyyhe takapuolen alle, etteivät lakanat kastu. Mainitsemiasi seikkoja ei ole syytä pelästyä, jos tilanne tuntuu muutoin itsestä hyvältä. Reaktiot saattavat myös vaihdella stimulaatiotavan ja eri seksikertojen mukaan.
Kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa ja voit jatkossakin nauttia seksuaalisuudestasi sillä tavoin kuin sinulle sopii.
Neuvonnan tiimi