Onko ok, jos 15-vuotiaat ovat kolmestaan sängyssä? Haluaisin, että toinen...
Onko ok, jos 15-vuotiaat ovat kolmestaan sängyssä? Haluaisin, että toinen tyttö istuisi naamallani, ja nuolisin hänen pillua, ja että samaan aikaan toinen tyttö imisi minua. Saako näin tehdä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Niin sanottu kolmen kimppa on monen muunkin fantasia. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja niiden kautta on turvallista ja sallittua nauttia seksuaalisuudestaan mielikuvien tasolla.
Mikäli kaikki osapuolet kokevat olevansa henkisesti ja fyysisesti valmiita kuvaamaasi toimintaan ja kaikki osallistuvat tilanteeseen yhteisymmärryksessä, voi fantasian myös toteuttaa. Osapuolten on hyvä jutella vielä omista toiveistaan ja rajoistaan seksin suhteen. Lisäksi on tärkeää huomioida, että kaikissa seksin muodoissa, kuten suuseksissä, suositellaan käytettäväksi suuseksisuojaa sekä kondomia esimerkiksi mahdollisten seksilelujen päällä.
Jos jokin seksuaalisuuteen liittyvä teema jäi askarruttamaan sinua, voit lähettää meille uuden kysymyksen tai soittaa neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi