Onko ok jos on saanut oman pikkusiskonsa (10v) auttamaan minua...
Onko ok jos on saanut oman pikkusiskonsa (10v) auttamaan minua (16v) käsin.
Eli siis olimme sopineet pikkusiskon kanssa, että minä hyväilisin pikkusiskoni klitorista ja pikkusiskoni auttaisi minua käsin. Näi sitten tapahtui, ja minulla jäi paha omatunto asiasta.
En ollut missään vaiheessa pakottanut tai uhannut pikkusiskoaini, mutta olin kyllä painostanut.
Onko tällainen toiminta hyväksyttävää vai laitonta? Ja saanko jatkaa tätä toimintaa vai pitäisikö minun lopettaa se heti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvä, että otit meihin yhteyttä pohdintasi tiimoilta. Omat fantasiat voivat hämmentää ja joskus voi käydä myös niin, että jostakin seksikokemuksesta jää huono omatunto tai muutoin ikävä olo.
Fantasioiden maailmassa kaikki on sallittua. Fantasia on kuitenkin eri asia kuin teko. Seksuaalisissa teoissa tulee aina olla kaikkien osapuolten suostumus. Tämä tarkoittaa sitä, että ketään ei saa painostaa seksuaalisiin tekoihin, kuten vaikkapa auttamaan toista käsin tyydytyksessä. Kuvailemasi toiminta ei ole lain mukaan hyväksyttävää. Olet pikkusiskoasi vanhempi ja suojaikärajan ylittänyt.
On tärkeää, että et enää jatkossa toimi kysymyksessä kuvatulla tavalla. Jos asia jää vaivaamaan sinua tai sinun on vaikea lopettaa toimintaa, on tärkeää että haet apua. Esimerkiksi psykologi tai terveydenhoitaja koulussa voi olla taho, kenelle tapahtuneesta kertoa. Voit myös halutessasi soittaa puhelinneuvontaamme. Hankalien asioiden kanssa ei tarvitse jäädä yksin.
Neuvonnan tiimi