Onko outoa, jos ei ole nähnyt rintoja tai pillua?
Onko outoa tai epätavallista jos olen täysi-ikäinen mutta en ole nähnyt kertaakaan naisen rintoja tai pillua? Olisin kyllä halunnut mutta sopivaa tilaisuutta ei ole vielä tullut vastaan, toivon että mahdollisimman pian voisi käydä niin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Rintojen ja pillun näkemisestä on sallittua fantasioida. On hyvin tavallista, että täysi-ikäisenäkään ei ole nähnyt rintoja tai pillua. Tilanteessa ei ole mitään noloa tai outoa, joten asiasta ei tarvitse olla huolissaan.
Ihmisen elämä kulkee omaa rataansa ja on monen eri tekijän summa, tuleeko tutustuneeksi toisen ihmisen alastomaan kehoon ennen täysi-ikäistymistään. Ihminen ei pysty yksin vaikuttamaan siihen, saako nähdä toisen alasti vai ei, myös toisen henkilön suostumus tarvitaan asiaan. Siksi tilannetta ei kannata harmitella, olet tehnyt sen, mitä olet voinut. Vaikka et olisi vielä nähnyt ketään alasti, voi tilanne muuttua piankin. Sinulla on loppuelämäsi aikaa nähdä joku alasti, joten kannattaa katsella rauhassa eteenpäin, mitä elämällä on tarjottavanaan. Jos asia painaa sinua, kannattaa jutella jonkun luotettavan kaverin kanssa asiasta tai soittaa neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi