Onko parisuhteessa vaarallista nuolla peräaukkoa ilman ehkäisyä?
Onko parisuhteessa vaarallista nuolla peräaukkoa ilman ehkäisyä? Tähän saakka olemme käyttäneet suuseksisuojaa, mutta olisi kova halu nuolla peräaukkoa ilman sitä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peräaukon nuoleminen kiinnostaa ja kiihottaa muitakin. Hienoa, että olette käyttäneet suuseksisuojaa hyväilyjen yhteydessä. Suuseksisuojaa suositellaankin käytettäväksi peräaukon päällä, jotta vältetään seksitautien syntyminen. Suuseksisuoja saattaa lisäksi auttaa hygienian ylläpitämistä.
Peräaukkoa voi nuolla myös ilman suuseksisuojaa. Kumppanin kanssa kannattaa jutella, mikäli haluaa jättää suojauksen pois. Jos olette olleet jo jonkin aikaa vakituisessa suhteessa ja muita seksikumppaneita ei ole, voitte kokeilla peräaukon nuolemista ilman suuseksisuojaa melko turvallisin mielin. Tarvittaessa voitte käydä seksitautitesteissä vielä ennen suojauksen poisjättämistä, mikäli haluatte saada varmuuden tilanteen turvallisuudesta. Peräaukon nuolemista voi kuitenkin kokeilla, jos se tuntuu molemmista kiihottavalta. Suuseksistä on koottu vielä laajemmin tietoa tänne ja anaaliseksistä on koottu tietoa tänne.
Neuvonnan tiimi