Onko pippeli suunnilleen yhtä tuntoherkkä joka puolelta, vai onko siinä...
Onko pippeli suunnilleen yhtä tuntoherkkä joka puolelta, vai onko siinä joitakin kohtia, jossa tuntohermoja olisi enemmän? Onko ymmärrettävää, että tyttöä vähän jännittää miltä pippeli tuntuu suuhun otettuna?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho on erilainen, joten myös peniksen tuntoherkkyys on yksilöllistä. Pippelin tuntoherkimpänä kohtana voidaan pitää esinahkaa. Esinahassa on tiuhaan tuntohermoja, jotka ovat kosketukselle herkkiä ja tuottavat näin osaltaan seksuaalista mielihyvää. Myös terska on usein herkkä kosketukselle.
On ihan luonnollista ja ymmärrettävää jännittää pippelin hyväilemistä. Tällöin kannattaa jutella kumppanin kanssa, jotta tunnelma pysyisi kivana ja rentona molemmille. Kehosta löytyy pippelin lisäksi muita kohtia, joiden kosketteleminen voi tuottaa seksuaalista nautintoa. Mikäli sinua kiinnostaa, voit tutustua penistä ja suuseksiä käsitteleviin artikkeleihimme.
Maija Nieminen