Onko pissanpidätysfetissi huono asia ja onko se miten yleinen?
Onko pissanpidätys fetissi huono asia ja onko se miten yleinen? Monesti tahallisesti juon paljon jotta tulisi mahdollisimman kova hätä ja sitten tykkään pidätellä ja painella rakkoa se on kiihottavaa. Pidättelyn äärimmilleen seurauksena olen monesti julkisilla paikoillakin joutunut tilanteisiin että pissaa päässyt vähän karkaamaan. onko tähän jotain rakkoa rauhoittavaa konstia miten pidättää niin pitkään että ennättää vessaan?onko olemassa tämän tyylisiä keskustelupalstoja pissaamisee liittyen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pissan pidättämistä harrastavat muutkin, mutta sen yleisyydestä ei ole tarkkaa tietoa. Pissaan liittyviä mieltymyksiä on monenlaisia ja pidättelemiseen liittyvä fetissi on vain yksi mieltymyksen ilmenemismuodoista.
Pissan pidättämisestä saa olla kiinnostunut ja pissaa on lupa pidättää omaa kehoaan kuunnellen. Pissan pidättämistä ei suositella tehtäväksi päivittäin, ainoastaan satunnaisesti. Pissan pidättäminen voi säännöllisesti ja usein tehtynä haitata rakon toimintaa sekä aiheuttaa kipuja.
Julkisilla paikoilla voi jo katsoa etukäteen, mistä löytyy lähin vessa, mikäli pelkää virtsankarkailua tapahtuvan. Itselleen voi myös antaa luvan mennä hieman aiemmin vessaan, jos on julkisilla paikoilla. Mikäli virtsankarkailua ilmenee myös silloin, kun et ole tietoisesti halunnut pidätellä pissaa tai painella rakkoasi, on hyvä jutella asiasta lääkärin kanssa. Lääkäri osaa auttaa tilanteissa, joissa rakko tarvitsee rauhoittamista. Lääkäriltä saa myös tietoa fetissin turvalliseen toteuttamiseen.
Saman fetissin omaavilta ihmisiltä on mahdollista saada neuvoja ja vinkkejä arkeen. Helsingin akateemiset kinkyt ry:n sivuille on koottu lista yhdistyksistä ja nettiyhteisöistä, joiden kautta saattaa löytää samanhenkistä keskusteluseuraa. Et ole yksin, toivottavasti sopiva nettiyhteisö löytyy. Pissaan liittyvästä fetissistä voi jutella myös neuvontapuhelimessa.
Neuvonnan tiimi