onko pornon katselu normaalia vaikka ei runkkaisi ja voiko penis...
onko pornon katselu normaalia vaikka ei runkkaisi ja voiko penis mennä eretkioon pelkästä pornon katselusta

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokainen saa itse päättää, runkkaako pornoa katsellessaan vai ei. Pornoa voi siis katsella runkkaamattakin, jos se tuntuu itsestä hyvältä.
Erektioiden syntyminen on luonnollista ja erektioita voi syntyä useita kertoja pitkin päivää. Monesti, jos esimerkiksi näkee jotakin kiihottavaa, on mahdollista, että erektio syntyy. Joskus taas erektio voi tulla ihan spontaanistikin. Sinulla on kuitenkin aina päätäntävalta omasta kehostasi ja erektioille ei ole pakko tehdä mitään, jos ei halua.
Jos sinulla on vielä kysyttävää aiheeseen liittyen, voit olla meihin yhteydessä neuvontapuhelimen kautta.
Maija Nieminen