Onko se ihana tunne, kun työntää jäykistyneen pippelin tyttöystävän pimppiin?
Onkohan se pojalle maailman ihanin tunne, kun pääsee ensimmäistä kertaa työntämään jäykistyneen pippelin tyttöystävän pimppiin? Odotan tosi kovasti, miltä pimppi tuntuu pippeliä vasten. Yksi isompi kaveri sanoi, että pimppi on silloin liukas ja vähän lämmin. Onko totta, että se myös vähän puristaa, ja että se on se kaikkein ihanin juttu? Oppiiko pippelin sopivan liikuttelun yhdynnässä nopeasti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiset aistivat erilaisia seikkoja hyvin yksilöllisellä tavalla. Moni kuitenkin voi tuntea pippelin työntämisen pimppiin ihanana tunteena. Pimppi tuntuu lämpimältä ja kiihottuessa pimppi on liukas. Pimppi myös puristaa pippeliä ja lantionpohjan lihaksistoa käyttämällä voi puristusta pippelin ympärillä vielä hieman tehostaa.
Pippelin liikuttelu tulee monilta ihan luonnostaan, joten tästä asiasta ei tarvitse kantaa huolta. Kumppanilta kannattaa kysyä, millainen liikuttelu ja tahti olisi hänestä miellyttävää. Niin kauan kuin kumpikin nauttii, ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa liikutella pippeliä. Jos sinua kiinnostaa, on emätinyhdynnästä koottu tietoa tänne.
Kiva juttu, että pystyt puhumaan kaverisi kanssa seksiin liittyvistä asioista. Kaikkein ihanimmat tuntemukset riippuvat aina kokijasta. Joillekin miellyttävintä voi olla pippelin työntäminen pimppiin, toiselle taas pimpin puristus, kolmannelle jokin aivan muu asia. Tässä ei ole mitään outoa tai väärää, sillä ihmiset nauttivat erilaisista asioista. Jos sinua kiinnostaa, voit tutustua ekaa kertaa käsittelevään artikkeliin täältä. Lisäksi turvallisen aikuisen kanssa voi asian ottaa puheeksi, jos jokin jäi vielä mietityttämään.
Neuvonnan tiimi