Onko seksityöntekijän kanssa turvallista harrastaa seksiä, jos käyttää kondomia?
Moikka
Olen 31 vuotias mies ja asiani koskee sellaista kun asun itse turun alueella ja olen paljon käynnyt näissä maksullisissa thai hieronta paikoissa missä yleensä tarjotaan hieronnan lisäksi myös seksiä olen monesti ajatellut että onko thai naisten kanssa ihan turvallista harrastaa seksiä jos käyttää kondomia suojana. Miten siinä tilanteessa kuuluisi tehdä jos annan thai naisen ottaa suihin niin tarvitseeko siinäki olla kumi suojana.
Terv. Mies31

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksitaudit voivat tarttua limakalvo- ja kosketustartuntana. Suojaamattomassa seksissä on riski saada jokin seksitauti. Tämän takia kaikissa seksin muodoissa, myös suuseksissä, suositellaan käytettäväksi kumia. Pääasiassa kumin pitäisi pitää suojassa sekä asiakas että seksityöntekijä.
Ennen seksi ostamista on hyvä käydä läpi molempien näkemyksiä seksipalvelun toteuttamiseen, mahdollisiin rajoihin sekä turvallisuuteen liittyen. Seksiä ei ole lain mukaan sallittua ostaa alaikäiseltä tai ihmiskaupan tai parituksen uhrilta. Lisätietoa seksityöstä saat täältä.
Mikäli tilanne mietityttää turvallisuuden kannalta, on lupa jättää asia myös fantasian tasolle. Fantasioista on mahdollista nauttia esimerkiksi itsetyydytyksen avulla. Jos jokin asiaan liittyvä mietityttää sinua, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi